Masz problemy ze złożeniem zamówienia?
Poniżej znajdziesz listę najczęstszych pytań, które zadawali użytkownicy wypełniający formularz zamówienia.
1. Wiem, że UPC świadczy usługi pod moim adresem, ale jak wpisuje moją ulicę nie pojawia się ona na liście.
Nasz system automatycznych podpowiedzi sugeruje ulicę na podstawie wpisanych kilku pierwszych liter adresu. Jeśli mieszkasz np. przy ulicy księdza Bronisława Markiewicza, spróbuj rozpocząć wpisywanie od słów „księdza”, „Bronisława” lub „Markewicza”, jeśli np. przy Alei Róż, spróbuj „Aleja” lub „Róż”.
2. Wpisuję adres e-mail, ale pojawia się informacja, że jest on niepoprawny.
Poprawna konstrukcja adresu e-mail to np.imie.nazwisko@poczta.pl
3. System twierdzi, że wpisany przeze mnie numerr telefonu jest niepoprawny.
Wpisany numer powinien być polskim numerem, składać się z 9 cyfr (bez wiodącego zera) i nie zawierać znaków innych niż cyfry.
4. W pierwszym kroku podałem złe dane. Czy mogę je jeszcze zmienić?
Tak. Taka możliwość pojawi się w trzecim kroku formularza zamówienia.